Вознюк О. В.
(2021)
Новий вектор розвитку компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки.
Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. – Суми.
С. 117–124.
Анотація
У статті представлений новий аспект компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки, який виявляє принцип, відповідно до якої результат професійної підготовки в вищих закладах освіти та закладах післядипломної освіти має концентруватися не тільки у сфері особистісно-професійних якостей педагога, але й у сфері певних якостей учня, оскільки саме учень як головний об’єкт (і суб’єкт) соціально-педагогічного впливу постає головним результатом професійної підготовки і перепідготовки педагогів.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |