Новий вектор розвитку компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки

Вознюк О. В. (2021) Новий вектор розвитку компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. – Суми. С. 117–124.

[img]
Preview
Текст
Download (650kB) | Preview

Анотація

У статті представлений новий аспект компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки, який виявляє принцип, відповідно до якої результат професійної підготовки в вищих закладах освіти та закладах післядипломної освіти має концентруватися не тільки у сфері особистісно-професійних якостей педагога, але й у сфері певних якостей учня, оскільки саме учень як головний об’єкт (і суб’єкт) соціально-педагогічного впливу постає головним результатом професійної підготовки і перепідготовки педагогів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентнсний підхід, феномен "напіврозпаду компетентностей фахівця", самоосвіта, система післядипломної освіти
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 02 Черв 2021 22:05
Оновлення: 02 Черв 2021 22:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32738

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу