Вознюк О. В. (2021) Новий вектор розвитку компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. – Суми. С. 117–124.
Вознюк Компетенция 2021.pdf
Завантажити (650kB) | Preview
Анотація
У статті представлений новий аспект компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки, який виявляє принцип, відповідно до якої результат професійної підготовки в вищих закладах освіти та закладах післядипломної освіти має концентруватися не тільки у сфері особистісно-професійних якостей педагога, але й у сфері певних якостей учня, оскільки саме учень як головний об’єкт (і суб’єкт) соціально-педагогічного впливу постає головним результатом професійної підготовки і перепідготовки педагогів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентнсний підхід, феномен "напіврозпаду компетентностей фахівця", самоосвіта, система післядипломної освіти |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 02 Черв 2021 22:05 |
Оновлення: | 02 Черв 2021 22:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32738 |