Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя

Заброцький, М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (7). с. 104-110.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Перегляд

Опис

Обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самосвідомості вчителя як суб’єкта професійної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійне становлення, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, професійна свідомість, самосвідомість, образ Я.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 05 Лист 2009 09:23
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3274

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу