Заброцький, М. М. (2007) Особливості сприйняття вчителями особистості учнів. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (10). с. 108-114.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Перегляд |
Опис
В статті обговорюються психологічні особливості пізнання вчителями учнів. Аналізуються параметри оцінки і критерії, на основі яких відбувається сприйняття та оцінювання особистості учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічне спілкування, сприйняття, імпліцитна концепція особистості, критерії оцінювання. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч |
Дата внесення: | 05 Лист 2009 09:28 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 20:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3278 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |