Особливості рефлексії здібностей та самооцінки творчих здібностей при переході від розвивальної до традиційної системи навчання

Загурська, І. С. (2009) Особливості рефлексії здібностей та самооцінки творчих здібностей при переході від розвивальної до традиційної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (7). с. 70-74.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (151kB) | Перегляд

Опис

В статье анализируется развитие самооценки творческих способностей зависимо от особенностей организации ведущей деятельности младшего школьного возраста – учения. Установлено, что те виды учебной деятельности, которые имеют высший развивающе-творческий потенциал (развивающее обучение, занятия в кружках), в большей мере содействуют развитию творческих способностей и,соответственно, их самооценки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: учебно-творческая деятельность, развивающе-творческий потенциал, самооценка творческих способностей, субъектно-ценностный уровень самооценки.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 05 Лист 2009 09:54
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3287

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу