Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників

Загурська І. С. (2005) Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць (33 (6). С. 39–44.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (220kB) | Preview

Анотація

В статье рассматривается проблема исследования связи рефлексии с развитием самооценки первоклассников, которые обучаются по системах традиционного и развивающего обучения, с помощью психосемантических методов.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рефлексія, самооцінка, молодший шкільний вік
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:56
Оновлення: 14 Серп 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3288

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу