Загурська І. С. (2005) Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць (33 (6). С. 39–44.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (220kB) | Preview |
Анотація
В статье рассматривается проблема исследования связи рефлексии с развитием самооценки первоклассников, которые обучаются по системах традиционного и развивающего обучения, с помощью психосемантических методов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рефлексія, самооцінка, молодший шкільний вік |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:56 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3288 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |