Рекламний креатив

Вікарчук О. І., Калініченко О. О., Ніколаєнко С. М., Пойта І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

Мета навчального посібника – ознайомити читачів з актуаль-ними аспектами теорії і практики рекламного креативу, дисципліни, в якій поєднуються прагматичність і творчість, спонукати їх до оригінальних, неординарних пошуків вирішення рекламних завдань. Посібник містить лекційний мареріал, методичні вказівки щодо вивчення кожної з тем, плани практичних занять, завдання для самоконтролю, тести, словник окремих термінів, список рекомендованої літератури. Розраховано на студентів закладів вищої освіти, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також викладачів, аспірантів і бізнесменів-практиків.

Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 31 Серп 2021 11:02
Оновлення: 16 Лип 2024 14:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33137

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу