Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]
Це - остання версія цього елементу.
|
Text
Download (2MB) | Перегляд |
Опис
Мета навчального посібника – ознайомити читачів з актуаль-ними аспектами теорії і практики рекламного креативу, дисципліни, в якій поєднуються прагматичність і творчість, спонукати їх до оригінальних, неординарних пошуків вирішення рекламних завдань. Посібник містить лекційний мареріал, методичні вказівки щодо вивчення кожної з тем, плани практичних занять, завдання для самоконтролю, тести, словник окремих термінів, список рекомендованої літератури. Розраховано на студентів закладів вищої освіти, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також викладачів, аспірантів і бізнесменів-практиків.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 31 Серп 2021 11:02 |
Останні зміни: | 31 Серп 2021 11:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33137 |
Доступні версії цього елементу
- Рекламний креатив. (deposited 31 Серп 2021 11:02) [Представлено на екрані]
Actions (login required)
Перегляд елементу |