Рекламний креатив

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]

Це - остання версія цього елементу.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

Мета навчального посібника – ознайомити читачів з актуаль-ними аспектами теорії і практики рекламного креативу, дисципліни, в якій поєднуються прагматичність і творчість, спонукати їх до оригінальних, неординарних пошуків вирішення рекламних завдань. Посібник містить лекційний мареріал, методичні вказівки щодо вивчення кожної з тем, плани практичних занять, завдання для самоконтролю, тести, словник окремих термінів, список рекомендованої літератури. Розраховано на студентів закладів вищої освіти, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також викладачів, аспірантів і бізнесменів-практиків.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Теми: H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 31 Серп 2021 11:02
Останні зміни: 31 Серп 2021 11:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33137

Доступні версії цього елементу

  • Рекламний креатив. (deposited 31 Серп 2021 11:02) [Представлено на екрані]

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу