Teaching Language and Culture Карта формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови (методичні рекомендації до курсу «Навчання мови і культури») другий (магістерський) рівень вищої освіти

Калініна, Л. В. (2021) Teaching Language and Culture Карта формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови (методичні рекомендації до курсу «Навчання мови і культури») другий (магістерський) рівень вищої освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Калініна Л. В. Teaching Language and Culture: Карта формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови (методичні рекомендації до курсу «Навчання мови і культури») (Освітній рівень «Магістр»). – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. – 49 с. Методичні рекомендації «Навчання мови і культури» містять карту поетапного формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови і призначені для студентів другого (магістерського) рівня освіти ННІ іноземної філології або мовних факультетів. Карта охоплює теми всіх розділів курсу «Навчання мови і культури» у вигляді 3-х блоків (Linguacognitive Competence development, Intercultural Professional Competence development, Teachers’ Intercultural Personality development), кожен з яких пропонує глосарій термінів, опорну інформацію, завдання для самостійного опрацювання та список рекомендованої літератури. Методичні рекомендації призначені для використання при самопідготовці студентів очного та заочного навчання до практичних занять та заліків з курсу «Навчання мови і культури».

Тип елементу : Інший
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 14 Вер 2021 16:36
Останні зміни: 14 Вер 2021 16:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33177

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу