Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект

Клімова І. О. (2021) Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект. УНУС.

[img]
Preview
Текст
Download (479kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Лист 2021 08:16
Оновлення: 02 Лист 2021 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33320

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу