Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності

Никончук Н. О. (2006) Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології (1 (12)). С. 110–121.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (193kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі ціннісної підтримки учбової діяльності у молодшому шкільному віці. Автор окреслює шляхи використання усної народної творчості як засобу ціннісної підтримки та пропонує застосовувати спеціальний прийом – ритуали.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ціннісна підтримка, учбова діяльність, молодший шкільний вік
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 09 Лист 2009 08:50
Оновлення: 14 Серп 2015 20:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3333

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу