Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності

Никончук Н. О. (2006) Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології. № 1 (12). С. 110–121.

Анотація

Стаття присвячена проблемі ціннісної підтримки учбової діяльності у молодшому шкільному віці. Автор окреслює шляхи
використання усної народної творчості як засобу ціннісної підтримки та пропонує застосовувати спеціальний прийом –
ритуали.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ціннісна підтримка, учбова діяльність, молодший шкільний вік
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 09 Лист 2009 08:50
Оновлення: 14 Серп 2015 20:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3333
ДСТУ 8302:2015: Никончук Н. О. Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології. 2006. № 1 (12). С. 110–121.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу