Никончук Н. О. (2006) Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології. № 1 (12). С. 110–121.
Preview
6.pdf
Завантажити (193kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі ціннісної підтримки учбової діяльності у молодшому шкільному віці. Автор окреслює шляхи
використання усної народної творчості як засобу ціннісної підтримки та пропонує застосовувати спеціальний прийом –
ритуали.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ціннісна підтримка, учбова діяльність, молодший шкільний вік |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Лист 2009 08:50 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3333 |
ДСТУ 8302:2015: | Никончук Н. О. Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології. 2006. № 1 (12). С. 110–121. |