Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2021) Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць (60). с. 211-222. ISSN 412-1142

[img]
Перегляд
Text
Download (507kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://vspu.net/sit/index.php/sit/issue/archive

Опис

У статті подано результати дослідження процесу формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Проведене дослідження дозволили з'ясувати, що комунікативна компетентність ‒ це інтегративне багаторівневе особистісне утворення, що розглядається як результат сформованості професійних компетенцій та особистісних якостей майбутнього вчителя, які дають змогу встановлювати психологічний контакт із школярами, їхніми батьками та колегами, логічно, науково та стисло передавати предметну інформацію, керувати процесом спілкування й організовувати педагогічно доцільну взаємодію в освітньому процесі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: учитель, педагог, освітній процес, комунікативна компетентність, початкова школа, інтерактивні технології, заклади вищої освіти, соціально-економічні перетворення
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 03 Лист 2021 07:08
Останні зміни: 03 Лист 2021 07:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33337

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу