Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти

Дубасенюк, О. А., Мороз, М. О. (2021) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання (95). pp. 48-56. ISSN 2710-3560

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Доведено, що практична діяльність майбутнього вчителя передбачає використання досягнень психолого-педагогічної науки та педагогічного досвіду, а формування професійної компетентності майбутніх фахівців має бути спрямованим на підготовку конкурентоспроможних на ринку праці випускників, здатних до успішної професійної діяльності на рівні національних та світових стандартів, вирішення пізнавальних, комунікативних, організаційних, моральних та інших завдань, спроможних до постійного професійного зростання, професійної мобільності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 16 Feb 2022 21:12
Last Modified: 16 Feb 2022 21:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33795

Actions (login required)

View Item View Item