Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2020) Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]., 1 (28). С. 233–239.
|
Текст
Download (836kB) | Preview |
Анотація
У статті висвітлено питання реалізації автономного навчання в процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Проаналізовано сутність понять «навчальна автономія»та «автономне навчання», встановлено взаємозв’язок між ними. На основі аналізу наукової літератури визначено сутнісні характеристики автономного навчання в контексті формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навчальна автономія, автономне навчання, методична компетентність, майбутні учителі іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 24 Лют 2022 08:42 |
Оновлення: | 24 Лют 2022 08:42 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33825 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |