Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті

Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2020) Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]., 1 (28). с. 233-239.

[img]
Перегляд
Text
Download (836kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено питання реалізації автономного навчання в процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Проаналізовано сутність понять «навчальна автономія»та «автономне навчання», встановлено взаємозв’язок між ними. На основі аналізу наукової літератури визначено сутнісні характеристики автономного навчання в контексті формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: навчальна автономія, автономне навчання, методична компетентність, майбутні учителі іноземної мови в дошкільній та початковій освіті.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 24 Лют 2022 08:42
Останні зміни: 24 Лют 2022 08:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33825

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу