Вознюк О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, С. 66–138. ISBN 978-617-639-331-3
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється
Тип ресурсу: | Розділ книги |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Бер 2022 20:15 |
Оновлення: | 21 Бер 2022 20:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33831 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |