Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості

Вознюк О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, С. 66–138. ISBN 978-617-639-331-3

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється

Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 21 Бер 2022 20:15
Оновлення: 21 Бер 2022 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33831

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу