Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості

Вознюк, О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, с. 66-138. ISBN 978-617-639-331-3

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється

Тип елементу : Розділ книги
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 21 Бер 2022 20:15
Останні зміни: 21 Бер 2022 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33831

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу