Інтерактивна методична майстерня як засіб формування Soft Skills у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови

Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Прокопчук, Н. Р. (2022) Інтерактивна методична майстерня як засіб формування Soft Skills у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. «Acta Paedagogiсa Volynienses», 2 (1). с. 73-80. ISSN 2786-4693

[img]
Перегляд
Text
Download (370kB) | Перегляд

Опис

Дана стаття присвячена актуальній темі сучасної методики формування професійної компетентності май-бутнього вчителя іноземної мови у закладах вищої освіти (ЗВО).Автори вважають за необхідне введення soft skills (гнучких вмінь) в структуру професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. В статті наведені результати анкетування викладачів та студентів НІІ іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, а також точки зору вітчиз-няних та зарубіжних вчених на проблему формування soft skills, що дало авторам можливість дійти висновку про важливість та необхідність вказаного виду умінь майбутніх вчителів іноземної мови. На основі аналізу були визначені фактори, що перешкоджають ефективному формуванню soft skills у майбутніх вчителів. Стаття містить таблицю виокремлених авторами універсальних та специфічних для вчителя іноземної мови soft skills. Автори статті вважають за доцільне відійти від традиційної транслятивної (лекційно-семінарської) мето-дики професійної підготовки вчителів і перейти до інтегративно-інтерактивної моделі, яка спонукає студентів до самостійного оволодіння знаннями, уміннями і пошуку професійно-значущих рішень у співпраці.У статті описується суть, особливості організації та проведення методичних інтерактивних майстерень з курсу «Методика навчання іноземних мов» з урахуванням положень французької групи нової освіти ЖФЕН як засобу формування soft skills. Етапи методичної майстерні, що описується, містять приклади завдань з викорис-танням різноманітних технологій критичного мислення, які надають можливість майбутнім вчителям інозем-ної мови продемонструвати власний рівень soft skills, оцінити його та, за необхідності, скорегувати шляхи його удосконалення. В статті описуються перспективи подальших досліджень в означеному напрямку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, soft skills, універсальні та специфічні soft skills, методична майстер-ня, методична рефлексія, інтегративно-інтерактивна модель.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: доцент Наталія Прокопчук
Дата внесення: 18 Квіт 2022 17:13
Останні зміни: 18 Квіт 2022 17:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33900

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу