Кузьменко, О. Ю. and Лісова, Ю. О. and Новік, К. (2022) Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 1 (49). pp. 270-279.
|
PDF
Download (697kB) | Preview |
Abstract
У статті піднімається питання оптимізації дистанційної освіти засобами інформаційно-комунікацій- них технологій (ІКТ), що завоювали прихильність освітян усього світу. Значна увага приділяється розгляду освітнього потенціалу онлайн-дошок як робочого простору з низкою освітніх функцій. Здійснений аналіз 10 най- більш використовуваних онлайн-дошок (Miro, Padlet, Jamboard, AWWapp, Classroomscreen, Twiddla, Ziteboard, NoteBookCast, Drawchat, Conceptboard) та досліджено можливості їх застосування у розвитку ключових мов- леннєвих навичок на уроках англійської мови. З’ясовано, що переваги дошок суттєво перевищують їх недоліки, головним серед яких визнається необхідність придбання платної версії програм.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта, онлайн-дошки, навички діалогічного мовлення, принцип «знизу вверх», мікродіалоги. |
Subjects: | L Education > L Education (General) P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Юлія / Ю.О. Лісова |
Date Deposited: | 18 May 2022 12:47 |
Last Modified: | 18 May 2022 12:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34019 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |