Філіна, В. А.
(2022)
Мотивація учнів 10-11 класів до занять з дзюдо.
Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт (147).
с. 434-439.
ISSN 2311-2220
Опис
Вивчення мотивів, які сприяють активізації учнів до систематичних занять фізичними вправами є однією з важливих педагогічних проблем у фізичному вихованні, оскільки мотиви мають вирішальне значення в поведінці й стимуляції активної діяльності школярів. Мотивація – це стан, який спонукає дитину виконувати дії, спрямовані на задоволення власних потреб.
Мотивація є не тільки ключовою характеристикою суб'єкта і веде до призначеної мети, але й впливає на низку процесів у спортивній і навчальній діяльності. В статті представлені основні мотиви учнів 10–11 класів до занять з дзюдо.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |