Концепція функціональної асиметрії головного мозку людини як потужний ресурс реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти

Вознюк О. В. (2022) Концепція функціональної асиметрії головного мозку людини як потужний ресурс реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Кременчуччина - основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. С. 200–202.

[img]
Preview
Текст
Download (223kB) | Preview

Анотація

Використання концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини передбачає синергійне поєднання емоційно-образної та абстрактно-логічної (цілісної та лінійної) стратегій пізнання та освоєння світу. Тобто відбувається синергійне сполучення вербально-абстрактних і емоційно-образних механізмів навчальної діяльності

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 01 Лип 2022 21:09
Оновлення: 01 Лип 2022 21:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34308

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу