Принципи і показники оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін

Райковська, Г. О. (2009) Принципи і показники оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 99-103.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (145kB) | Preview

Abstract

Дана стаття присвячена методиці оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах. Розроблена система критеріїв дозволяє охарактеризувати як кількісні, так і якісні параметри навчання і визначальним принципом виступає цілісний особистісно-професійний розвиток майбутнього фахівця.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 17 Nov 2009 10:35
Last Modified: 14 Aug 2015 20:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3468

Actions (login required)

View Item View Item