Легзіна І. П.
(2009)
Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47).
С. 134–139.
Анотація
Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |