Легзіна, І. П.
(2009)
Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47).
с. 134-139.
Опис
Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |