Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення

Легзіна, І. П. (2009) Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 134-139.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (169kB) | Preview

Abstract

Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 17 Nov 2009 12:23
Last Modified: 14 Aug 2015 20:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3477

Actions (login required)

View Item View Item