Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості

Дмитрієва С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). С. 14–17.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (102kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 18 Жовт 2008 07:39
Оновлення: 14 Серп 2015 14:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу