Дмитрієва, С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). с. 14-17.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (102kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Т.П. Войтко |
Дата внесення: | 18 Жов 2008 07:39 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 14:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |