Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості

Дмитрієва, С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 14-17.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (102kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 18 Oct 2008 07:39
Last Modified: 14 Aug 2015 14:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350

Actions (login required)

View Item View Item