Дмитрієва, С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 14-17.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (102kB) | Preview |
Abstract
У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education |
Depositing User: | Т.П. Войтко |
Date Deposited: | 18 Oct 2008 07:39 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 14:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |