КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект

Колесник, В. В. (2022) КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 112-115.

[img]
Перегляд
Text
Download (542kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 07 Груд 2022 09:41
Останні зміни: 07 Груд 2022 09:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35246

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу