КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект

Колесник В. В. (2022) КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 112–115.

[img]
Preview
Текст
Download (542kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 07 Груд 2022 09:41
Оновлення: 07 Груд 2022 09:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35246

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу