Вплив вербальної інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування

Лопатін, В. О. (2009) Вплив вербальної інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Перегляд

Опис

Курсова робота студента 36 групи соціально-психологічного факультету Лопатіна Вадима Олександровича. Науковий керівник: доцент кафедри соціальної та практичної психології Портницька Н.Ф.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Ключові слова: Закономірності розвитку в дошкільному віці, спілкування дитини й дорослого як засіб наслідування.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Тетяна Присяжнюк
Дата внесення: 19 Лист 2009 11:37
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3535

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу