Основи створення персонажу для комп'ютерної 2D гри

Королюк Валерія, Жуковський С. С. (2022) Основи створення персонажу для комп'ютерної 2D гри. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.). (IX). С. 249–253.

[img]
Preview
Текст
Download (87kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Сергій Станіславович Жуковський
Дата подачі: 19 Груд 2022 20:57
Оновлення: 19 Груд 2022 20:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35630

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу