Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів

Басюк Н. А., Гордієнко О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). С. 14–20. ISSN 2710-3579

[img]
Preview
Текст
Download (570kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень учнів як обов’язкової складової освітнього процесу і важливого елемента нової освітньої реформи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність, особливості й ознаки формувального оцінювання, що активно впроваджується в Новій українській школі. Представлено результати проведеного анкетування за розробленим авторами опитувальником.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів початкових класів, молодші школярі, оцінювання навчальних досягнень, Нова українська школа, формувальне і підсумкове оцінювання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 13 Січ 2023 20:41
Оновлення: 13 Січ 2023 20:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35840

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу