Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів

Басюк, Н. А. and Гордієнко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). pp. 14-20. ISSN 2710-3579

[img]
Preview
Text
Download (570kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується необхідність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень учнів як обов’язкової складової освітнього процесу і важливого елемента нової освітньої реформи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність, особливості й ознаки формувального оцінювання, що активно впроваджується в Новій українській школі. Представлено результати проведеного анкетування за розробленим авторами опитувальником.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: підготовка майбутніх учителів початкових класів, молодші школярі, оцінювання навчальних досягнень, Нова українська школа, формувальне і підсумкове оцінювання.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. ПК Кафедра
Date Deposited: 13 Jan 2023 20:41
Last Modified: 13 Jan 2023 20:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35840

Actions (login required)

View Item View Item