Басюк Н. А., Гордієнко О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). С. 14–20. ISSN 2710-3579.
Preview
Нові технології навчаня ЗБІРНИК.pdf
Завантажити (570kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується необхідність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень учнів як обов’язкової складової освітнього процесу і важливого елемента нової освітньої реформи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність, особливості й ознаки формувального оцінювання, що активно впроваджується в Новій українській школі. Представлено результати проведеного анкетування за розробленим авторами опитувальником.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів початкових класів, молодші школярі, оцінювання навчальних досягнень, Нова українська школа, формувальне і підсумкове оцінювання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 13 Січ 2023 20:41 |
Оновлення: | 13 Січ 2023 20:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35840 |