Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті

Дубасенюк, О. А. (2022) Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті. In: Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща). ТОВ «Білоцерківдрук», с. 140-152.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У дослідженні обгрунтовано теоретичні і методичні засади інноваційної професійно-педагогічної освіти. Доведено, що модернізація системи вищої освіти в Україні характеризується поєднанням вітчизняних традицій з новими ідеями, пов’язаними із входженням України у європейський та світовий освітній простір. Представлено інноваційний проєкт «Сталий розвиток як інтеграційний чинник наукових пошуків в Україні». у межах міжнародного польсько-українського проекту "Науковий дебют 2011-2015 – "Сталий розвиток". Розкрито теоретичні засади концепції сталого розвитку, проаналізовано духовне та творче зростання особистості як чинника сталого розвитку суспільства. Окресленосоціально-економічні, інформацій, екологічні та валеологічні проблеми сталого розвитку. Показано особливості інноваційного процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах європейської інтеграції. Виділено такі аспекти: розробка варіативних компетентнісних моделей і компетентнісних стратегійпрофесійного розвитку та підготовки педагогів.

Тип елементу : Розділ книги
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 16 Січ 2023 08:11
Останні зміни: 16 Січ 2023 08:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35843

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу