Дубасенюк, О. А. (2022) Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті. In: Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща). ТОВ «Білоцерківдрук», с. 140-152.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
У дослідженні обгрунтовано теоретичні і методичні засади інноваційної професійно-педагогічної освіти. Доведено, що модернізація системи вищої освіти в Україні характеризується поєднанням вітчизняних традицій з новими ідеями, пов’язаними із входженням України у європейський та світовий освітній простір. Представлено інноваційний проєкт «Сталий розвиток як інтеграційний чинник наукових пошуків в Україні». у межах міжнародного польсько-українського проекту "Науковий дебют 2011-2015 – "Сталий розвиток". Розкрито теоретичні засади концепції сталого розвитку, проаналізовано духовне та творче зростання особистості як чинника сталого розвитку суспільства. Окресленосоціально-економічні, інформацій, екологічні та валеологічні проблеми сталого розвитку. Показано особливості інноваційного процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах європейської інтеграції. Виділено такі аспекти: розробка варіативних компетентнісних моделей і компетентнісних стратегійпрофесійного розвитку та підготовки педагогів.
Тип елементу : | Розділ книги |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 16 Січ 2023 08:11 |
Останні зміни: | 16 Січ 2023 08:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35843 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |