Філологічна наука й освіта України в умовах війни та глобальних викликів XXІ століття: трансформація і сучасні вектори розвитку

Ліпич В. М., Кузьменко О. Ю., Беркещук І. С. (2023) Філологічна наука й освіта України в умовах війни та глобальних викликів XXІ століття: трансформація і сучасні вектори розвитку. Академічні візії. ст. 16. ISSN 2786-586X

[img]
Preview
Текст
Download (232kB) | Preview

Анотація

Анотація. Глобалізація та освіта є двома різними, багатовимірними, взаємопов’язаними та взаємозалежними соціальними явищами, на які однаково впливають геополітичні кризи. Визначення наукового питання щодо конкретного суспільного виклику глобалізації та освіти в Україні в умовах війни і сучасних векторів освіти, нерозривно пов’язане із цифровізацією, проте, вимагає також звернення до аксіологічних гуманітарних питань філологічної науки. В умовах глобалізації освіта звертається до інноваційного, цифровізованного навчання. Воно полягає в тому, щоб студенти розвинули власні навички опанування нового матеріалу, орієнтовані на їх духовний і професійний розвиток та формування цілісної картини світу. Основним вектором розвитку філологічної науки й освіти в Україні в умовах війни – це дати студентам зрозуміти навколишній світ і пізнати свої природні таланти, щоб вони могли реалізуватися як особистості й стати активними і гідними громадянами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: військова агресія, зовнішні впливи, глобальна наука, освіта, філологічна наука, глобалізація, цифровізація.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 16 Лют 2023 13:21
Оновлення: 16 Лют 2023 13:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36153

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу