Вознюк О. В. (2023) Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, С. 10–67. ISBN 978-966-485-287-3
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Педагогічна аксіоматика – найменше розвинений аспект педагогіки, оскільки педагогіка використовує класичні наукові аксіоми. Специфічними аксиомами педагогіки через їх гуманітарний характер, через те, що гуманітарні науки користуються нечітким знанням, можна вважати положення педагогіки: постулати, парадигми, теореми, закони, принципи, закономірності, які доповнюють один одного. Нині стає зрозумілим, що педагогіка як наука має мати свій аксіоматичний базис.
Тип ресурсу: | Розділ книги |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 19 Лют 2023 19:59 |
Оновлення: | 19 Лют 2023 19:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36182 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |