Григор’єва, Т. Ю., Мизайловська, О. В., Кулак, В. І.
(2023)
Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів.
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 55 (1).
с. 142-149.
ISSN 2311-5491
Опис
У статті висвітлено питання формування
основ креативного письма студентів
мовних спеціальностей з використанням
автентичних літературних творі. Проаналізовано сутність поняття «креативне
письмо». На основі аналізу наукової літератури окреслено основні характеристики
креативного письма студентів мовних
спеціальностей та визначено послідовність дій викладача в процесі організації
цього виду навчання. Особлива увага приділяється практичним аспектам формування основ креативного письма на основі
врахування навчальних стилів студентів
на заняттях з практики англійської мови.
Авторами визначено етапи формування
основ креативного письма, інтегрованого
у контекст аудиторних та позааудиторних форм роботи студентів з вивчення
курсу дисципліни, зазначеної попередньо:
підготовчий, тренувальний, етап вільного письма. Підготовчий етап полягає у
формуванні навичок здійснення письмової
мовної діяльності як креативної і допомагає автору сконцентрувати свою увагу на
проблемі, акумулювати ідеї і знайти найкращі шляхи, щоб їх висловити. Тренувальний етап реалізує діяльнісний компонент
письмової компетентності і поєднання
умінь писемного мовлення з активною
пізнавальною діяльністю студента. Етап
вільного письма полягає у висловлюванні
у письмовій формі думок, почуттів, емоцій, спонтанних ідей, незважаючи на граматику, стилістику, орфографію. Представлено практичну ілюстрацію кожного
етапу в процесі основ креативного письма
студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних
творі, конкретизовано навчальні стратегії, зокрема метакогнітивні, які набувають
цілеспрямованого розвитку на кожному
етапі на заняттях з практики англійської мови. Креативне письмо автори
вважають дієвим засобом оптимізації
формування іншомовної комунікативної
компетентності студентів мовних спеціальностей.
Ключові слова: креативне письмо,
навчальні стилі студентів, іншомовна комунікативна компетентність, автентичні
матеріали, літературні твори, студенти
мовних спеціальностей.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |