Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів

Григор’єва, Т. Ю., Мизайловська, О. В., Кулак, В. І. (2023) Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 55 (1). pp. 142-149. ISSN 2311-5491

[img]
Preview
Text
Download (274kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено питання формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творі. Проаналізовано сутність поняття «креативне письмо». На основі аналізу наукової літератури окреслено основні характеристики креативного письма студентів мовних спеціальностей та визначено послідовність дій викладача в процесі організації цього виду навчання. Особлива увага приділяється практичним аспектам формування основ креативного письма на основі врахування навчальних стилів студентів на заняттях з практики англійської мови. Авторами визначено етапи формування основ креативного письма, інтегрованого у контекст аудиторних та позааудиторних форм роботи студентів з вивчення курсу дисципліни, зазначеної попередньо: підготовчий, тренувальний, етап вільного письма. Підготовчий етап полягає у формуванні навичок здійснення письмової мовної діяльності як креативної і допомагає автору сконцентрувати свою увагу на проблемі, акумулювати ідеї і знайти найкращі шляхи, щоб їх висловити. Тренувальний етап реалізує діяльнісний компонент письмової компетентності і поєднання умінь писемного мовлення з активною пізнавальною діяльністю студента. Етап вільного письма полягає у висловлюванні у письмовій формі думок, почуттів, емоцій, спонтанних ідей, незважаючи на граматику, стилістику, орфографію. Представлено практичну ілюстрацію кожного етапу в процесі основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творі, конкретизовано навчальні стратегії, зокрема метакогнітивні, які набувають цілеспрямованого розвитку на кожному етапі на заняттях з практики англійської мови. Креативне письмо автори вважають дієвим засобом оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності студентів мовних спеціальностей. Ключові слова: креативне письмо, навчальні стилі студентів, іншомовна комунікативна компетентність, автентичні матеріали, літературні твори, студенти мовних спеціальностей.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: лаборант В. С. Кравець
Date Deposited: 03 Mar 2023 15:51
Last Modified: 03 Mar 2023 15:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36237

Actions (login required)

View Item View Item