Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво")

Масол Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). С. 6–7.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (100kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шляхи взаємозбагачення художньо-образних та раціонально-логічних аспектів інтеграції знань учнів у процесі розробки змісту програм і підручників з курсу "Мистецтво" для загальноосвітньої школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 09 Груд 2008 10:44
Оновлення: 14 Серп 2015 13:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу