Масол Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). С. 6–7.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (100kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто шляхи взаємозбагачення художньо-образних та раціонально-логічних аспектів інтеграції знань учнів у процесі розробки змісту програм і підручників з курсу "Мистецтво" для загальноосвітньої школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 09 Груд 2008 10:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |