Масол, Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). pp. 6-7.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (100kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто шляхи взаємозбагачення художньо-образних та раціонально-логічних аспектів інтеграції знань учнів у процесі розробки змісту програм і підручників з курсу "Мистецтво" для загальноосвітньої школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | N Fine Arts > NX Arts in general |
Depositing User: | О.А. Халімончук |
Date Deposited: | 09 Dec 2008 10:44 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 13:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364 |
Actions (login required)
View Item |