Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво")

Масол, Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). pp. 6-7.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (100kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто шляхи взаємозбагачення художньо-образних та раціонально-логічних аспектів інтеграції знань учнів у процесі розробки змісту програм і підручників з курсу "Мистецтво" для загальноосвітньої школи.

Item Type: Article
Subjects: N Fine Arts > NX Arts in general
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 09 Dec 2008 10:44
Last Modified: 14 Aug 2015 13:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364

Actions (login required)

View Item View Item