Формування панорамного педагогічного мислення майбутніх вчителів іноземної мови в контексті нової Нової української школи

Калініна Л. В., Калінін В. О. (2023) Формування панорамного педагогічного мислення майбутніх вчителів іноземної мови в контексті нової Нової української школи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (59). С. 202–208. ISSN 2308-4863

[img]
Попередньо
Текст
Download (541kB) | Попередньо

Анотація

У статті порушується проблема формування педагогічного мислення майбутнього вчителя іноземної мови як важливої умови реалізації Концепції «Нова українська школа». Висвітлено необхідність формування цього типу мислення майбутніх учителів іноземної мови, які повинні підготувати учнів закладів загальної середньої освіти України до успішної трудової діяльності, професійного та приватного життя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Наукові установи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Внесення Користувача: Юлія Климович
Дата подачі на зберігання: 28 Бер 2023 13:10
Останнє оновлення: 28 Бер 2023 13:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36415

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу