Лексико-граматичні особливості перекладу рекламних слоганів автомобільних компаній за допомогою вільних програмних продуктів

Башманівський, О. Л., Яриновська, К. Т., Лиса, І. В. (2022) Лексико-граматичні особливості перекладу рекламних слоганів автомобільних компаній за допомогою вільних програмних продуктів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (98). с. 68-78. ISSN 2663-7642

[img]
Перегляд
Text
Download (794kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 10 Трав 2023 22:04
Останні зміни: 10 Трав 2023 22:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36784

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу