Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу

Вознюк О. В. (2023) Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу. In: Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: вітчизняний і світовий досвід упровадження : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 квітня 2023 року, Український державний університет імені Михайла Драгоманова.

[img]
Preview
Текст
Download (435kB) | Preview

Анотація

Здоров’я людини як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціональної та соматичної цілісності (узгодженості) організму людини, що забезпечує повноту та розмаїття процесів цього організму. Руйнування здоров’я відбувається як втрата згаданого стану цілісності в результаті шкідливого впливу середовища, що призводить до збільшення хаосу/ентропії. Теорія стресу (Г. Сельє), інформаційна теорія стресу (П. Симонов), теорія когнітивного дисонансу (Л. Фестінгер), теорія творчості як неадаптивної активності (Р.Райян, Е. Діcі) дозволяють зробити висновок, що творчість є основоположним фактором здоров’я людини.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: творчість, стрес, здоров'я учасників освітнього процесу
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > R Медицина (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 27 Трав 2023 08:29
Оновлення: 27 Трав 2023 08:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36918

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу