Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Фостолович, В. А., Боцян, Т. В. (2023) Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Інвестиції: Практика та досвід (5). с. 11-17. ISSN 2306-6814

[img]
Перегляд
Text
Download (793kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 15 Черв 2023 08:48
Останні зміни: 15 Черв 2023 08:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37105

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу