Прищепа, О. П., Борова, Л. О., Мальченко, М. С.
(2023)
Інструктивно-методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів першого рівня вищої освіти (бакалавр) обов’язкової освітньої компоненти "Практичний курс німецької мови".
Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Abstract
Інструктивно-методичні матеріали мають на меті сприяти вивченню норм німецької літературної мови та розвиткові комунікативних здібностей, тренуванню навичок усного та писемного мовлення, читання та перекладу, призначений для студентів освітнього рівня бакалавр, які вже мають базові знання з німецької мови. Кожна з тем «Я студент», «Моя майбутня професія», «Моя автобіографія» відповідає темам першого і другого модулів робочої програми. Кожна тема інструктивно-методичних рекомендацій містить лексичний мінімум, необхідний для встановлення мовленнєвого контакту в межах зазначених тем, вправи різного ступеня складності сприяють введенню і закріпленню лексичного матеріалу.
Тексти для читання дозволяють розширити активний і пасивний лексичний запас, а вправи після них дають змогу визначити ступінь засвоєння прочитаного.
Граматичний матеріал викладений стисло і доступно, засвоїти його допоможуть вправи з граматики, що подані після теоретичного пояснення.
Теоретичний матеріал подано з граматичних тем, які зазвичай викликають труднощі в студентів, як-от: «Кількісні числівники», «Порядкові числівники», «Пасивні звороти», «Відмінювання прикметників», «Складні іменники».
Теми містять також завдання на основі відеоматеріалу, створеного носіями німецької мови, що має сприяти поступовому і природному входженню в мовне середовище та засвоєнню автентичної моделі німецької мови.
Actions (login required)
|
View Item |