Інформаційно-цифрова компетентність викладача як запорука успішного електронного навчання студентів

Фонарюк, О. В., Ульянова, В. С., Партико, Н. В. (2022) Інформаційно-цифрова компетентність викладача як запорука успішного електронного навчання студентів. Інноваційна педагогіка, 2 (52). pp. 157-161. ISSN 2663-6085

[img]
Preview
Text
Download (220kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема формування інформаційно-цифрових компетентностей викладача під час електронного навчання студентів закладів вищої освіти (ЗВО). За сучасних умов для забезпечення конкурентоспроможності України серед країн Європейського Союзу, важливо запроваджувати педагогічні технології, які сприяють підвищенню якості навчання в освітній сфері. Однак набуття високого рівня професіоналізму в різних галузях все більше потребує обізнаності та відповідної практичної підготовки спеціалістів у різних галузях знань у сферах освіти. Цифрова грамотність є однією з ключових навичок, необхідних викладачам у сучасному інформаційному суспільстві. Цифрова компетентність (DC) є однією з дев’яти ключових компетенцій Європейського Союзу для навчання протягом усього життя. Нові технології створюють нові можливості для викладання та навчання, вимагаючи від викладача йти в ногу з часом і технологіями, випробовувати нові методи та застосовувати їх належним чином та якісно в освітньому процесі. Але зі зростанням кількості інструментів і технологій, викладачі часто програють битву, тому що не можуть стежити за всіма новинами, дізнатися про них і зрозуміти, як інтегрувати їх у навчальний процес. В дослідженні проаналізовано досвід вітчизняних та зарубіжних вчених, освітлення ними питання цифрових компетентностей. Авторами було проведено онлайн-опитування, щоб допомогти учасникам задуматися про свої сильні та слабкі сторони при використанні цифрових технологій в освіті, щоб знайти взаємозв'язок між ними. Результати показали, що викладачі позитивно ставляться до ІКТ та електронного навчання в навчальному процесі, але потребують підтримки та навчання використанню нових технологій більш інноваційним та ефективним способом, більшість викладачів зазначили, що для них використання ІКТ в електронному навчанні є перспективним та актуальним.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: Олена Фонарюк
Date Deposited: 27 Jun 2023 13:29
Last Modified: 27 Jun 2023 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37582

Actions (login required)

View Item View Item