Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect

Козловець, М. А., Андросович, О. І., Горохова, Л. В., Оксютович, М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (93). с. 41-49. ISSN 2663-7650

[img]
Перегляд
Text
Download (857kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 11 Лип 2023 09:53
Останні зміни: 11 Лип 2023 09:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37686

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу