Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect

Козловець М. А., Андросович О. І., Горохова Л. В., Оксютович М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (93). С. 41–49. ISSN 2663-7650

[img]
Preview
Текст
Download (857kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 11 Лип 2023 09:53
Оновлення: 11 Лип 2023 09:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37686

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу