Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect

Козловець М. А., Андросович О. І., Горохова Л. В., Оксютович М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. № 93. С. 41–49. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 283099-Текст статті-652534-1-10-20230627.pdf]
Preview
Текст
283099-Текст статті-652534-1-10-20230627.pdf

Завантажити (857kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 11 Лип 2023 09:53
Оновлення: 11 Лип 2023 09:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37686
ДСТУ 8302:2015: Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect / Козловець М. А. та ін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2023. № 93. С. 41–49.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу