Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні

Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні. Бізнес Інформ (7). с. 219-224. ISSN 2222-4559

[img]
Перегляд
Text
Download (462kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 06 Вер 2023 12:03
Останні зміни: 06 Вер 2023 12:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37865

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу