Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми

Вознюк, О. В. (2009) Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 22-26. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (151kB) | Preview

Abstract

У статті обговорюється парадигмальна криза сучасної освіти; ставиться проблема побудови інтегральної педагогічної парадигми; обґрунтовується концептуальний підхід до її побудови, який визначає стратегії і засоби її реалізації, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Dec 2009 08:12
Last Modified: 14 Aug 2015 21:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3790

Actions (login required)

View Item View Item