Дедух, Т. А. (2023) Гейміфікація, як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р..
|
Text
Download (630kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Олександр Кривонос |
Дата внесення: | 07 Жов 2023 18:22 |
Останні зміни: | 07 Жов 2023 18:22 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38058 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |