Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей

Радишевська, М. М. (2009) Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 116-119.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються зміни у філософії освіти та їх вплив на процес навчання у вищих навчальних закладах України. З’ясовується ступінь розробленості проблеми формування інтерактивної компетентності у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовується необхідність формування даної компетентності. Вивчається рівень професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей на сучасному етапі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Dec 2009 10:32
Last Modified: 14 Aug 2015 21:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3810

Actions (login required)

View Item View Item