Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей

Радишевська М. М. (2009) Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). С. 116–119.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються зміни у філософії освіти та їх вплив на процес навчання у вищих навчальних закладах України. З’ясовується ступінь розробленості проблеми формування інтерактивної компетентності у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовується необхідність формування даної компетентності. Вивчається рівень професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей на сучасному етапі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 10:32
Оновлення: 14 Серп 2015 21:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3810

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу